poniedziałek, 14 maja 2012

DZIŚ KARTKOWO - FACETOWO ;)

No tak...teraz jestem "zapionkowana", ale żeby Was nie zamęczyć jednym tematem, chciałabym pokazać scrapowe prace, które zrobiłam dawno temu.
Pierwszą będzie exploding box wykonany dla faceta, który właśnie uzyskał pełnoletność. Starałam się unikać nadmiernej ilości gadżetów, bo faceci w większości tego nie lubią. Mam nadzieję, że utrafiłam ;)

Na każdej ściance są kieszonki, w które można było włożyć pieniądze.


Druga praca, to również kartka wykonana dla faceta. Marcinek skończył 3 latka. Kawał chłopa z Niego!

Zdrowia, słońca i uśmiechu życzę,
Jagodzianka.

4 komentarze:

  1. Dla facetów o wiele trudniej coś wymyśleć,ale Ty wybrnęłaś z tego koncertowo!Box na pewno się spodoba,bo w tym wieku kasa jest baaardzo potrzebna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są piekne, ale Twoje prace dla dzieci są dla mnie zawsze najpiękniejsze. Masz do tego talent, na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale radzisz sobie z tymi trudnymi (jak dla mnie) klimatami. Na pewno i kartka i pudełko bardzo się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń