czwartek, 14 czerwca 2012

WIELKI MAŁY DZIEŃ

Tak... to jedno  wielkich wydarzeń i wzruszających chwil... Franio skończył roczek... Czas płynie szybko, tyle zmian w moim i mojej Rodziny życiu nastąpiło w tym czasie i jeszcze większe przewiduję w najbliższym czasie. Ale jestem dziś TU i TERAZ...
Zrobiłam Synkowi wczoraj w nocy karteczkę, inspirując się pracą Jelonkaa.

A mój Synek...dziś tak wyglądał...


Ale, ale...pewnie czekacie na wyniki candy!  Udział w zabawie brało 32 osoby. Ne sprawdzałam, czy blogowiczki zamieściły informacje o moim cukierasie na swoich blogach. Ufam, że tak. Maszyna losująca wybrała...
Jest to...
Pomyślności wszelakiej życzę z każdej okazji osobno i ze wszystkich razem. Rozgoszczę się w kolejce marząc o scrapowym notesie-wędrasiu z Twoim pierwszym wpisem. Zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Gratuluję. Szczegóły wykonania prezentu omówimy już drogą mailową.

Jako że dziś są urodziny Frania i w międzyczasie były moje imieniny wybrałam jeszcze  dodatkowo dwie osoby, które otrzymają ode mnie prezent niespodziankę.
Będą to:

Naj, naj, naj i SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ!!Twoje wszystkie prace są rewelacyjne!!Zapisuję się na arcydzieło, która będzie zawierało ANIOŁKA :-)

aniolekewcia@gmail.com

oraz 

wszystkiego naj.. naj.. najlepszego..:D

ja oczywiście też wezmę udział.. może i tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie..:D

ja jestem fanem wszelkich Twoich arcydzieł więc jeśli zostanę wylosowany to zdam sie na Twoją Jagodziankową kreatywność..:D

pietro.axel.maximoff@gmail.com

Gratuluję wszystkim serdecznie!  I cóż...czas się brać za robotę ;)

Zanim jednak siądę do wykonania prezentów dla zwycięzców, chciałabym namówić Was do wykonania fantastycznej sałatki. Wcześniej wspominałam o TRUSKAWKOWYM WYZWANIU
Postanowiłam zaszaleć. Znalazłam w KWESTII SMAKU oryginalny przepis. Wykorzystałam, wykonałam, poczęstowałam całe grillowe towarzystwo i wszyscy orzekliśmy: TO JEST TO ;)


SAŁATKA ZE SZPINAKIEM, MOZZARELLĄ I TRUSKAWKAMI POLANA SOSEM BALSAMICZNO - CZEKOLADOWYM

• szpinak świeży ( I ŻADEN INNY!);
• 1 kulka (125 g) białej mozzarelli;
• 1 - 2 łyżki śmietanki kremowej 30%;
• 250 g świeżych truskawek;
• 2 łyżeczki cukru;
• 1/3 szklanki orzechów włoskich;
• chrupiąca bagietka, opieczona w tosterze;

Sos balsamiczno - czekoladowy:

• 180 g truskawek, pokrojonych na kawałki;
• 1 łyżka miodu;
• 2 łyżki octu balsamicznego;
• szczypta świeżo zmielonego pieprzu;
• 1 łyżeczka oliwy extra vergine;
• 1 pełna łyżeczka kakao.

SOS:
Do rondelka włożyć wszystkie składniki sosu, mieszając zagotować, od razu odstawić z ognia i zmiksować. Przetrzeć przez sitko aby otrzymać gładki sos.

SAŁATKA:
Szpinak opłukać, osuszyć i posiekać jeśli liście są duże, włożyć do salaterek lub do głębokich talerzy. W osobnej miseczce mozzarellę rozdrobnić odrywając długie "warstwy". Skropić śmietanką kremową, a następnie ułożyć na szpinaku, wszystko oprószyć delikatnie solą i pieprzem. Dodać pokrojone na kawałki i posypane cukrem truskawki oraz podsuszone na patelni i posiekane orzechy (ja dodałam laskowe, bo miałam tylko takie).

Polać połową sosu, w reszcie sosu maczać kawałki chrupiącej bagietki.


Jeszcze raz gratuluję zwycięzco, Franusia całuję w czółko a Wam życzę miłego wieczoru!
Jagodzianka.

10 komentarzy:

  1. Uściskaj Szkraba , niech rośnie szczęśliwy!
    Gratuluję wylosowanym;-0

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaa...ALE JESTEM SZCZĘŚLIWA!!!!!! E.K

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dla Frania! Na pierwszej fotce przypomina mi maleńkiego Mateuszka...(ma taką fotkę na plaży).100 latek! Gratulacje dla wszystkich !!!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Franusia! Buzia słodko upaćkana :))) A kartka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam dodać,że kartka świetna! A sałatka...hmm...wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz Wszystkiego Naj!!
    Solenizant przesłodki, do schrupania ;)
    Mama się postarała, karteczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze dla Twojego Synka :) Gratuluję Dziewczynom wygranej i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To już ROK????? Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Frania :***
    Karteczka przesłodka, a candy jakimś cudem przegapiłam :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki jest Franio ! Dzieci w takim wieku są najfajniejsze. Cieszę się niezmiernie z tej wygranej - dziękuję za fajną zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń