poniedziałek, 6 sierpnia 2012

SIEDMIODNIOWE WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - DZIEŃ PIERWSZY

Tego jeszcze nie było: dwa posty w jeden dzień. Zobaczyłam jednak zabawę -oczywiście - w ŚNIE MAI



Zaczynam od dnia pierwszego. JA

Długo przeglądałam zdjęcia ze swoją facjatą w roli głównej. Trudno mi było wybrać to, które uważam, że pokazuje MNIE. Będę mało oryginalna, ale wciąż właśnie to zdjęcie kojarzy się mi ze mną Magdą Sz. - Jagodzianką. Che, che - Mąż musi się postarać, by ponownie uchwycić to coś we mnie ;)




Pozdrawiam po raz drugi dnia dzisiejszego,
Jagodzianka.

9 komentarzy:

  1. Swietne zdjecie!! Bardzo mi sie podoba... kolory, energia i dziergana czapunia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie jest mega charakterystyczne i zapadające w pamięć-jak się logowałam na forum (to stare)-Cb zapamietałam pierwszą i od razu kojarzyłam z paskami i uśmiechniętą buzią:)
    Jestem ciekawa zdjęcia "mój nałóg"...spodziewam się kilku rzeczy-zobaczymy, co wybierzesz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlatego dałam sobie spokój po przejrzeniu kilku foderów z fotkami.

      na pewno wśród nałogów nie będzie o seksoholizmie, narkotykach i alkoholizmie - bo to takie tendencyjne ;)

      Usuń
  3. Ja również uwielbiam to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń