poniedziałek, 3 grudnia 2012

WĘDROWNIK PO FRANCARII - JESIENNE WSPOMNIENIA Z PARC AUX ANIMAUX W GENEWIE

Bonjour.
Jestem totalnie zaskoczona przez zimę. Spadł śnieg! Nie spodziewałam się go tak szybko ;)
W każdym razie z domu dziś wyszłam tylko na krótki spacer z Franiem. Nie było co fotografować... Postanowiłam zatem pokazać Wam zdjęcia z Parku Zwierzęcego w Genewie, w którym to spotkałam sławetnego PAWIA...
Cóż, zdjęcia mówią same za siebie... 
Moje ulubione zdjęcie: trzy przekupy...
Wiem, że te ptaszęta urodziwej "buzi" nie mają, ale super się mi je fotografowało ;)

Przerywnik florystyczny;)

I kolejne modelki oraz modele.

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. Jaki uroczy zwierzyniec!!
    Te przekupy bardzo mi się podobają, a to plotkary :D Trzecie (profilowe ;)) zdjęcie jest niesamowite, mogłabyś mi je podesłać na maila?? Mam na nie pomysł, jeśli się zgodzisz oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To z rogami podobne do mojego męża, tylko grubsze trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy przekupy są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy przekupy są bezbłędne! I te kolejne bardziej opierzone!
    Pa

    OdpowiedzUsuń