wtorek, 20 sierpnia 2013

DŁUBANKI JAGODZIANKI: ANTYK WYŁOWIONY Z OCEANU

Bonjour.
Dlaczego antyk? Ponieważ zrobiłam tę pracę jakieś 105 może 115 lat temu. nie pamiętam dokładnie. Użyłam pasty 3D, by podkreślić niektóre elementy anatomiczne rybki. Ożywiłam tło, pokropkowałam. Dół to serwetka. Teraz pewnie bym sama go namalowała...
Właśnie lakieruję swój kolejny duży projekt ( nie bufet. On jednak wciąż czeka). Od przyszłego tygodnia obawiam się, że moje prace będą monotematyczne - nie tyle w "dizajnie" co w temacie przedmiotu... Ale o tym za tydzień.
Dziś taka szkatułeczka.
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

10 komentarzy:

  1. Fajowa i na pewno spełnia 3 życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka pudełek do zagospodarowania. Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super skrzyneczka :) podoba mi się rybka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają te elementy 3D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetna! Pięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciao :) goszczę tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba - rybka jest zachwycająca, zwłaszcza efekt 3D, ktorego nie umiem, więc podziwiam i zazdroszczę :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Antyk....ajajaj myślałam, że faktycznie antyk u Ciebie zobaczę a tu złota rybka :)
    Umiesz zaskakiwać!

    OdpowiedzUsuń