wtorek, 17 września 2013

DŁUBANKI JAGODZIANKI: LUSTERKA SZACHOWE

Bonjour.
Kiedy zostało pokazane moje pierwsze LUSTERKO o tej tematyce, zostało przyjęte z wielkim entuzjazmem i prośbą... o kolejne. Właśnie zaczęłam "produkcję", bo pomysłów mam wiele.
Dziś kolejne dwa, malowane "baj maj hend" następne czekają jeszcze na lakier.
A tutaj z osą na sukience małej królowej. Dopiero dzisiaj zauważyłam tę nieproszoną modelkę;)
Mam dzisiaj długą listę do zrobienia, uciekam zatem, życząc słońca dużo! U mnie się nieśmiało przebija przez chmury ;)
Jagodzianka. 
P.S. Jak jesteśmy przy temacie szachów: Krzysiowi, życzę wszystkiego najlepszego! By w przyszłym roku sierpień był pasmem sukcesów, a do tego czasu każdy dzień kończył się matem :D
Koniec prywaty.

13 komentarzy:

  1. Po prostu osa wie co ładne ;-). Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Unos trabajos perfectos y maravillosos.
    Saludos desde Las Islas Canarias.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rameczki:-) w naszej Ikei niestety tych lusterek wstanie surowym już nie ma.:-B pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam pytać o to. tutaj już też nie ;( Niby szybciej i łatwiej się maluje, ale ja tak lubię fakturę drewna...

      Usuń
  4. Wszystkie piękne ; ), Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. obie są cudne, ale mnie osobiscie podoba się bardziej ta druga "szachowa"

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustereczka są świetne; to pierwsze extra! Na początku myślałam, że maleńkie cyrkonie są przyklejone na przecięciu linii, a to wszytsko "baj jor hend"! No, no!
    W Danii też bylismy w takim miejscu, gdzie można było posmerać rozgwiazdę, ale o tym napiszę niebawem, fajna zabawa nie tylko dla dzieci, prawda?
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne !! Miłego i twórczego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń