piątek, 4 października 2013

PIĄTEK POD WYZWANIEM: RÓŻOWIASTO - LIŚCIASTA KARTECZKA oraz KIERMASZ ŚWIĄTECZNY RĘKODZIEŁEM PACHNĄCY cz. I

Bonjour.
Karteczka stworzona z myślą o 29 wyzwaniu w GALERII RAE. Temat liściasty... Listków w tym bukiecie nie brakuje...
A jako że i dodałam różowe kwiatuszki, pomyślałam, że paca nadaje się do 6 wyzwania na blogu TRZYNASTEGO W PIĄTEK






Kochani, mam też jeszcze jedną sprawę. 
Jak zauważyliście, ostatnio staram się żyć wg planu, by sprawniej radzić sobie z codziennymi obowiązkami i nie tracić na nie zbyt dużo czasu kosztem innych czynności.
Oczywiście, że nie da się żyć pod linijkę, odhaczając każdy punkcik, ponieważ życie lubi czasami obdarować nas "suprajsami" i bywa, ze plan cały wali się na ryj. To nie znaczy jednak, że należy się poddawać. No i sobie pomyślałam, że już powoli będę robiła sobie listę prezentów: co komu kupić. By były one przemyślane, zakupione w spokoju i bez stresu i najchętniej, by były wykonane "zdolnymi ryncami". Dlatego też już od dziś zacznę powtarzać akcję zeszłoroczną promującą osoby, które tworzą piękne rzeczy nadające się w sam raz na prezent. Myślę, że to najlepszy czas by spokojnie się rozejrzeć, przemyśleć sprawę niespodzianek. By już potem tylko zająć się gotowaniem, pieczeniem, sprzątaniem i co tam jeszcze... Kiermasz będę prezentowała w zależności od tego, co tam dojrzę w WOLNEJ chwili w internetowym świecie. Jeśi Wy macie sprawdzone lub swoje ukochane miejsca/ sklepiki zdolnych duszyczek, dawajcie namiary!

Dziś przedstawię Wam dwie babeczki, które dopiero co otworzyły swoje sklepiki. Zobaczcie, jakie cuda tworzą!
 Kasi pracę już pokazywałam, gdyż stała się prezentem dla mojego BRATA. Mam upatrzonych jeszcze kilka Jej prac. Zapraszam, może i Wy coś znajdziecie dla siebie?
 O! Takiego Alberta?

 Albo interaktywną książeczkę dla malucha?

 Kociaka?

Albo Janis Joplin, zwłaszcza, że dziś mija 43 rocznica Jej śmierci...
(Zdjęcia pochodzą z bloga Autorki!)
 Co ważne! Z okazji otwarcia sklepiku od dziś do 9.10. 2013 wysyłka za DARMO, zaś byli klienci 20% zniżki!
***

Druga zdolna duszyczka to moja imienniczka. Ach, te Magdaleny!
Magda dzierga na drutach, zatem szal czy czapka, to idealny zimowy prezent. Koniecznie zajrzyjcie od Niej>

Za tym kominem poszłabym w DYM!

A jak zobaczyłam ten szal, to... oSZALałam na jego punkcie!
(Zdjęcia należą do Magdy i pochodzą z Jej bloga!)

Spokojnego i mimo wszystko CIEPŁEGO weekendu Wam życzę,
Jagodzianka.

19 komentarzy:

  1. Twoja karteczka jest fantastyczna, bardzo podobają mi się jej kolory. A dziewczyny tworzą piękne rzeczy, i zaraz lecę je oglądać.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyslowa karka i piekny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Janis Joplin mnie wgniotła w podłogę. Ja już dla dzieci prezenty mam wymyślone, zostali mi tylko dorośli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nią zachwycona ( nie tylko jako wokalistką, ale i jako lalką ;)). Dla maluchów prezenty łatwo wymyślić ( takie jest moje zdanie), gorzej z tzw. młodzieżą... A dorośli! to już klops!

      Usuń
  4. Fantastyczna kartka! Wprawila mnie w doskonały humor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, dziękuję za tak miłe słowa!!! wzruszyłam się normalnie:))
    a ja podziwiam Twoje dzieła, Kasi też, no i ściskam Cię mocno ze Szwajcarii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż śnię o tym kominie, ale najpierw muszę kupić sobie płaszczyk. Obejrzałam jakieś 500 propozycji i znalazłam tylko jedną i nawet nie jestem pewna, czy będę w niej wyglądała jak lumpiarka czy jak ostatnia sierota ;)
      Kurczę, jesteś niby tak blisko... ale akurat po drugiej stronie Szwajcarii...

      Usuń
  6. Karteczka jest na prawdę wyjątkowa :) Pomysł z wyjmowanymi kwiatkami jest świetny :P Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu jesteś Kochana ♥♥♥♥ dziękuję Ci bardzo za miłe słowa o moich pracach i oczywiście serdecznie do mnie zapraszam.
    A Wy Magdy zachwycacie mnie swoimi talentem i pracami każdego dnia :) Magdę z MFouDesign wkrótce poznam osobiście, mam nadzieję, że i z Tobą kiedyś będę miała okazje napić się kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściaro! Na pewno będzie okazja jak nie we Fr to w Pl.
      Ojej, muszę się do Ciebie wybrać na zakupy ;D

      Usuń
  8. świetna doniczka! :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna doniczka :-)
    Myślałam, że tylko ja jestem szurnięta i od września myślę o prezentach :-) (i jeszcze poetka :-) )

    OdpowiedzUsuń