poniedziałek, 7 kwietnia 2014

WĘDROWNIK PO FRANCARII: VEVEY - MUSÉE DE L'ALIMENTATION

Bonjour.
Dzisiaj na szybciutko pokażę Wam naszą wycieczkę po Muzeum żywności i żywienia. To, co wydaje się mi ciekawe w tym muzeum, to możliwość zabawy multimedialnej: odpowiadania na pytania związane z żywieniem, ludzkim organizmem, możność obejrzenia filmu w 3D o tym, co się dzieje z pokarmem który dostaje się do naszej jamy ustnej. Jest to zatem fantastyczna nauka dla dzieci.


Tak 100 lat temu wyglądał zasób naszych spiżarni...

...a tak teraz:


Piramida żywieniowa:

Dla odchudzających się... Tak powinna wyglądać codzienna dieta...

I programy wszelkaie mulitmedialne:

Tutaj każdy sam mógł sobie ułożyć na stole produkty wg własnego widzimisię. 

Zmykam, bo się głodna zrobiłam!

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

P.S. Specjalnie dla mojego Teścia, zamieściłam aż dwa zdjęcia W. :D

7 komentarzy:

  1. Ale fajne miejsce! Na taką wycieczkę, to tylko z pełnym brzuchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym poście też zgłodniałam- super jest zwiedzić takie muzeum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne przede wszystkim dla dzieci, bo mogły podszkolić się w tematyce zdrowego odżywiania.

      Usuń
  3. Jaka piękna martwa natura :) pewnikiem nie dałoby się mnie oderwać od tego programu - zamieszkałabym w muzeum i zajęłabym się masowym produkowaniem pseudobarokowych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta martwa natura została stworzona przez Jagnę - stąd tyle cukru - dla konia;)

      Usuń