czwartek, 8 maja 2014

DŁUBANKI JAGODZIANKI {z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: CZEKOLADOWE KLASYCZNE ROZDANIE oraz ZNOWU SIĘ CHWALĘ!!!

Bonjour.
Dawno nie pokazywałam Wam kolekcji pionów, ale tak zajęłam się trochę innymi pracami, że chwilowo odłożyłam je na bok. Ale już świeżutki towar - jeszcze ciepły - do mnie zmierza, wena się budzi, będziecie zatem niedługo znowu zaszachowani.
Dzisiaj skromnie... Klasyczne rozdanie, ale nie w wersji B&W tylko czekoladowo - kremowej.






Kochani, ja to chyba dzisiaj urosnę gdzieś tak do metra siedemdziesiąt...  Z dumy, "ofkors".
Mój kuferek patchworkowy znalazł się w TOP 5 w wyzwaniu SZUFLADY. Ogromnie się cieszę!


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję, ale nie rośnij zbyt wiele, bo kto Ciebie potem dosięgnie?... ;) ;) ;) Stęskniłam już się za Twoimi pionami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W. ma 186 cm - więc jeszcze mogę troszkę podrosnąć ;)
      Dziękuję. Niedługo szykuję kolejne serie.

      Usuń
  2. Serdeczne gratulacje :)
    A piony piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie jak zwykle:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dokładnie pomalowane!Śliczności! Gratuluję zasłużonego wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już taka jestem - muszę mieć pomalowane dokładnie;)

      Usuń
  5. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :-) Piękne pudełko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piony z klasą, piękne!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń