poniedziałek, 5 maja 2014

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: KARTKI BĘDĄ Z JAJAMI!

Bonjour.
Ale jaja! Właśnie dostrzegłam, że niep okazałam Wam kartki wielkanocne bynajmniej nie szachowe!
Nadrabiam zaległości, choć pewnie już dawno zapomnieliście o Wielkanocy i właśnie świętowaliście majówkę.
Ja z racji "goszczenia Gości" pozwolę sobie właściwie dzisiaj na brak WĘDROWNIKA..




AAAA!
Wyczytałam, że dzisiaj na TWITTERZE (znaczy wczoraj już) był DZIEŃ MÓWIENIA PRAWDY.
Mam zatem ogromną prośbę ( zacytuję jednego z internautów, który wyraził dokładnie moje myśli... Szczególnie... nieważne...)
CHCIAŁABYM, ŻEBY LUDZIE ZACZĘLI MI MÓWIĆ PRAWDĘ, ALBO CHOCIAŻ NIE KŁAMALI W ŻYWE OCZY.

 Tego Wam wszystkim życzę i  do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. Jagodzianko, dla niektórych ludzi dzień bez judaszenia byłby dniem straconym ;-)
    Buziole :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra myśl!
    Karteczki cudowne, fajnie,że je pokazałaś-takie wspomnienie świąt:)

    Miłego dnia, pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te święta tak szybko minęły, ze nawet nie zdążyłam ich pokazać wcześniej ;)

      Usuń
  3. kartki sliczne , epsza najgorsza prawda niz kłamstwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie każdy może zniesie tę najgorszą prawdę, ale już kłamać w żywe oczy, to jest coś naprawdę strasznego.... Wręcz poniżającego.

      Usuń
  4. Urocze kartki, bardzo jagodziankowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by nie chciał być otaczany prawdomównymi ludźmi?... Karteczki urocze, i jaki wysyp :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, byle nie kłamali w żywe oczy i już będzie ok ;) Bardzo dziękuję. Tak naprawdę dużo ich nie było ,ale jakoś i nastrój nie był najlepszy do ich tworzenia.

      Usuń