niedziela, 15 czerwca 2014

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: KSIĘGA GOŚCI WESELNYCH, KARTKA oraz MAGNES

Bonjour.
Dziękuję za tak liczne życzenia urodzinowe dla Frania. Imprezka, która zaczęła się w ogrodzie, skończyła w domu, bo spadł... grad... Ale było bardzo, bardzo radośnie.

Dzisiaj chciałabym pokazać kolejną księgę gości weselnych i zgłosić ją jednocześnie na wyzwanie: 123scrapuj TY. SERCE DLA...
Wykorzystane media do tej pracy to tusz RANGER oraz konturówka 3D z brokatem.








Chciałabym także zgłosić karteczkę bardzo wiosenną i energetyczną - tak uważam na 2 wyzwania:
GALERIA RAE - ZIELONI MI - uważam że to wiosenne hasło ma jak najbardziej odbicie w tej pracy;
RAPAKIVI - WYZWANIE Z GOŚCIEM#30  kolorystyka i motyw pasków ze zdjęcia stał się moją inspiracją...


 

pink and green

A na zakończenie zapraszam Was na wyzwanie CRAFTfun!, którego wytycznymi są: wykonanie magnesu na lodówkę lub zawieszki ze złotą myślą.
Oto moja propozycja...

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

6 komentarzy:

  1. Pięknie i elegancko wychodzą Ci te księgi!
    Kartka bardzo urocza, podoba mi się ta kompozycja kwiatowa.
    Magnes bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystko razem i każda rzecz z osobna !!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obijasz się:) Jak wrócę z wycieczki szkolnej też przyłączę się do któregoś wyzwania!( ciekawe, czy dotrzymam słowa?)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae, bardzo wiosenna karteczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za wysyp pięknych prac:)
    Księga gości niezwykle delikatna- piękna!
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń