niedziela, 27 lipca 2014

{z cyklu} INSPIRACJE DLA CRAFTfun: GALOPUJĄCE KARTKI oraz WYZWANIE

Bonjour.
Ostatnio inspirowałam w CRAFTfun i oto,jakie powstały karteczki. Dla Jagody nauczycielek ze stadniny. Pomijam fakt, że o konieczności ich wykonania przypomniałam sobie o pierwszej w nocy. Grunt to nie wpaść w panikę. Więcej o użytych materiałach znajdziecie na blogu CRAFTfun.





Przy okazji serdecznie zapraszam Was na wyzwanie w CRAFTfun, w którym należy wykonać pracę wg wytycznych podanych przez Peninię.
Moja inspiracja wygląda tak:


Zapraszam Was też do obejrzenia nowości w naszym sklepiku CRAFTfun. Powstały nowe, cudowne świąteczne badziki i cudne klamerki oraz świetne pudełka!

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. Prześliczne kartki, w oko wpadły mi te galopujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no piękne te karteczki, pierwsza i druga tak bardzo pomysłowe, podobają mi się najbardziej !

    OdpowiedzUsuń