czwartek, 19 lutego 2015

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: URODZINOWE ZAPROSZENIA

Dobry wieczór się z Państwem,
z pokazywaniem prac scrapowych jestem mocno opóźniona. Mam baaardzo dużo zaległych prac do pokazania ( łącznie z kartkami bożonarodzeniowymi :)), postaram się   zatem trochę nadgonić
Jagódkowe zaproszenia urodzinowe spotkały się z tak fantastycznym przyjęciem, że natychmiast otrzymałam zamówienie na wykonanie podobnych...



I do tego karteczka urodzinowa...


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. Ktoś tu bardzo ładnie kaligrafuje... ;-). Jak zawsze, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zaproszona, masz talent! Ubolewam nad tym, że nie natrafiłam na Twój wpis wcześniej, kiedy to poszukiwałam zaproszeń na chrzciny mojego synka. Ostatecznie zdecydowałam się zamówić zaproszenia na chrzest ze zdjęciem, które bardzo spodobały się całej mojej rodzince. :)

    OdpowiedzUsuń