wtorek, 24 marca 2015

DŁUBANKI JAGODZIANKI: SZACH MAT... JAJO ;)

Dobry wieczór się z Państwem.
Codziennie robię sobie plan dnia, ale z tym wykonaniem wszystkich punktów jest różnie, bo zawsze coś. Godzinę na przykład spędziłam na tym, by znaleźć ofertę zgodną z oczekiwaniami Klienta... Albo na przykład zamiast malować to, co mam w planie, ja realizuję inne zamówienie, bo mnie właśnie natchnęło ;) Ale mimo wszystko każdy punkt wykreślony cieszy...

Dziś świąteczne kontynuuję wielkanocne klimaty. Wkrótce pokażę kilka ostatnich jajek i koniec w tym roku. Mam przesyt. Jeszcze tylko kilkadziesiąt kartek wielkanocnych mam do wykonania i zajmę się tylko wiosenno - letnimi projektami.

To szachy w rytmie jaja:













Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. Ile to trzeba mieć pomyslów w głowie, by każdą kartkę (tzn każde kilkadziesiąt kartek) oraz jejczek zrobić tak cudnie i inaczej! Mój podziw jest wielki. :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę... Pomysłów mam - spojrzę na bazę i rodzi się kolejna wizja ;)

      Usuń
  2. Jaja-szachy? Dlaczego nie? Oryginalny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajeczka, a kartki cudowne iście wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku mnie wzięło na takie pastele żółto- zielono - niebieskie i nie mam problem z wyborem innych ;)

      Usuń
  4. pierwsze jajo powaliło mnie na kolana!!!! cudne!!!!! a na karteczkach badziki świetnie się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajko z dziewczyną absolutnie przepiękne. Chciałabym umieć takie zrobić. Brawo!
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń