czwartek, 17 września 2015

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: KUFEREK ZWYCIĘSKI oraz PLAN LEKCJI

Dzień dobry się z Państwem.
Najpierw się pochwalę, że kuferek, który pokazałam i wystawiłam do wyzwania TUTAJ, wygrał! Bardzo się cieszę, bo biorąc udział we wszelkich zabawach nie myślę o jakijkolwiek wygranej, nawet nie sprawdzam wyników. Nie zwracam też uwagi na nagrody, szczególnie po tym, jak kiedyś tam dawno temu niby wygrałam i nagroda do mnie jakoś nigdy nie dotarła. Dałam sobie spokój z upominaniem się o wygraną, bo to trochę żenujące prosić o nagrodę, nieprawdaż?
Dlatego też to zajęcie miejsca na podium w wyzwaniu PWC zaskoczyło mnie i jednocześnie bardzo ucieszyło, że moja praca została dostrzeżona i doceniona. Bardzo dziękuję!
Oto mój banerek ;)
(Upsss, nie ten banerek wstawiłam )



a teraz chciałabym pokazać, co uczyniłam scrapowo - dłubankowego dla mej Córy. W ramach inspiracji dla CRAFTfun, gdzie pokazałam, jak wykonać taki plan KROK PO KROKU.







Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję! Twoje kuferki zasługują na wszelkie pierwsze nagrody!
    Plan lekcji za to jest tak atrakcyjny,że aż się chce chodzić do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Kuferek bardzo klimatyczny :)
    Plan lekcji, który wykonałaś dla córy jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam kuferek i bardzo mi się spodobał. Gratki wygranej:) Plan jest świetny. Super pomyślany ze spinaczami i bardzo pogodny.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Zadziwia mnie Twoja kreatywność! ;-)))

    OdpowiedzUsuń