czwartek, 18 lutego 2016

DŁUBANKI JAGODZIANKI: BREAKING BAD

Dzień dobry się z Państwem.
W każdy poniedziałek obiecuję sobie lepszą organizację czasu, bym miała systematyczność w pisaniu bloga. W każdy poniedziałek polegam...
Nie oglądam TV od kilku lat. Od wyjazdu do Francji. Tam odkryłam radość z tejże czynności nieoglądania. Po powrocie do Polski czynność kontynuuję. Od kilku miesięcy wielbię tę decyzję po stokroć... Jedynym moim uzależnieniem jest... radio. Dokładnie Trójka, która cały dzień leci : w pracowni, w salonie, w kuchni - bo jak się przemieszczam, to muszę być na bieżąco. Gdy Jagoda wraca ze szkoły, włącza sobie w pokoju... Trójkę ;) Drugą słabością moją i W. są dobre seriale. Pojęcie "dobre" to oczywiście bardzo subiektywna ocena, więc pisząc tak mam na myśli jedynie swe subiektywne odczucia.
no i takim dobrym, ciekawym, ale i wstrząsającym serialem jest "Breaking Bad" i dlatego też po wpływem wrażenia, jakie na mnie wywołał, powstał taki komplet... Całość ręcznie malowana - czyli nie decoupage, nie transfer, tylko pędzel i farba ;) - , opracowana w każdym szczególe... Dla wielbicieli i nie tylko...











I AM THE ONE WHO... powie...
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

3 komentarze:

  1. Lata świetlne u Ciebie nie byłam,ale widzę,że mimo polegania jesteś w szczytowej formie.Nieźle sobie z pędzlem poczynasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny komplecik!! podziwiam nie oglądanie TV :) też muszę spróbować tak nie oglądać, choć ja jestem z tych oglądających filmuy dokumentalne, przyrodnicze, a nie badziewie , tasiemce ciągnące się wiekami, w których każdy z każdym, i tylko zdrady wszędzie i bieg za karierą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś nowego coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń