niedziela, 19 lutego 2017

{w niedzielę} CZWARTEK Z APARATEM: PROJECT52-7

Dzień dobry się z Państwem.
Wczoraj byłam zarobiona, nie miałam tez natchnienia, jakiejś wizji na sesję dla dzieciaków. Z jednej strony mogłabym jakkolwiek pstryknąć, tylko że nie chodzi o to "jakkolwiek".
No i sobie lakieruje, lakieruję, Gnomy oczywiście ze swoimi klamotami nie swoim pokoju, tylko od mnie - dla towarzystwa...i nagle patrzę, jaką Jagna przyniosła przekąskę... no i potem to już sesja poszła. jak z płatka. a ponieważ wyszło mi więcej niż jedno zdjęcie, które się mi podoba, to wrzucam kilka! Kto bogatemu zabroni? ;)







A! Właściwie jutro zaczynam kolejne wyzwanie! Swoje ofkors ;) Zapraszam do wspólnej zabawy, jeśli tylko macie czas i ochotę ;)


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz