wtorek, 21 lutego 2017

{z cyklu} 1 2 TOPICS : 2. ZMYSŁY: wzrok

Dzień dobry się z Państwem,
Jagna ma prawdziwą miłość. oprócz Fety są to konie. Od lat. Jazda konna była pierwszą prawdziwą pasją, której się nasze dziecko oddawało. Swoje pierwsze lekcje zaczęła we Francji, kontynuuje tutaj. Zwierzęta to zdecydowanie Jej miłość.
No a temat dzisiejszy to wzrok. zmysł wzroku jest równie ważny jak węchu - dla mnie. Lubię patrzeć na chmury, na wnętrza i zieleń. marzę, ogromnie marzę o małym drewnianym domku z ogródkiem. ale takim starym domku, jak na wschodzie Polski, albo jak są we Francji z kamiennymi murami, okiennicami obowiązkowo... Lubię patrzeć na moje dzieci. W ogóle lubię patrzeć na dzieci. I oglądać zdjęcia.
Lubię otaczać się - nawet nie to,że pięknymi rzeczami, bo to kwestia gustu, co jest dla kogo pięknym - ale muszę patrzeć na mile memu wzroku przedmioty, rośliny w domu, jak i w pracy. Nie mogłabym żyć, mieszkać w jakiejś prowizorce, surowych wnętrzach.
Są widoki, które zatrzymały się mej pamięci wzrokowej i je pielęgnuję od lat...
a mój prawdziwy wzrok, tj. oczy są już w gorszej kondycji. Ludzi poznaję generalnie po ruchach, sylwetce, ale nie zawsze, dlatego czasami mogę przejść obok bez słowa, bo po prostu nie widzę...
Moja zmora to codzienne szukanie oczu, czyli okularów. zostawiam je w różnych dziwnych miejscach. nieraz tracę dużo czasu, zanim odkryję, gdzie ostatnio je położyłam. Często jednak wystarczy, że zadzwonię do W poskarżyć się, że znowu szukam oczy, On się ze mnie śmieje, a mnie w tym momencie olśniewa, gdzie nimi walnęłam...
Uważam, że do okularów powinien być dołączany GPS.


do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz