środa, 22 marca 2017

{z cyklu} 12 TOPICS : 3. TWORZENIE: inspiracja

Dzień dobry się z Państwem.
Miałam napisać parę słów o inspiracji, z uwagi jednak na fakt, ze kolejny dzień idę spać o 4, wstaję o 9, a 5 minut później jestem w pracy do teraz z mała przerwą na ugotowanie obiadu, zrobieniu 2 prań, pojechaniu z Franiem na zajęcia szachowe ( już odbiera go W), napiszę tylko ,że kartki te są inspiracją dla innych w kwestii tworzenia męskich prac dla CRAFTfun. Szukałam inspiracji w necie, ale znajdowała tak naprawdę jedynie znane motywy:
- rower: ( Dziadek już kartkę taką dostał. Jacool chyba również.) ;
-stare auto ( Dziadek nie jest i nie był kierowcą, u Jacoola mogłabym sę pokusić o pewną markę, tylko ja nie jestem pewna, czy to jest mój klimat tworzenia. Co innego wykonanie pracy na czyjeś zamówienie - wtedy moje klimaty nie mają wiele do powiedzenia. ale co innego, gdy tworzę do siebie...);
-babeczki frywolne ( o ile Jacoolowi mogłabym tak dać "pomarzyć" ( choć ma tak piękną i cudowną Żonę, że pewnie na kobitkę na kartce by nie spojrzał nawet,  o tyle dziadkowi l.96 już chyba ni w głowie kuse spódniczki. Choć, co ja tam wiem ;)  );
-styl steampunk - to mój Maż przeżywa ekscytację oraz poruszenie na widok śrubek, gwoździ i śrubokrętów a nie szanowni jubilaci...
no a zatem inspirowałam sie sercem swym osobistym.







do widzenia się z  Państwem,
Jagodzianka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz